Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Prettige trainer met een duidelijk opgebouwd en gevarieerd programma. Veel interactie en voldoende ruimte voor inbreng en maatwerk voor de deelnemers. Verder zijn de tips heel praktisch en kun je er direct mee aan de slag.
Heb met veel plezier de opfris cursus Timemanagement gedaan. In 2018 heb ik hem al eerder gedaan, maar ben blij om weer even opnieuw op te frissen. Had een andere trainer en natuurlijk een andere groep, wat ook fijn is.
Tijdens de cursus heb ik veel bruikbare tips gekregen welke ik nu ook daadwerkelijk gebruik. Jon was een fijne trainer en heeft ook nog eens humor, win/win situatie!
Je krijgt in deze workshop een hoop waardevolle tips die je goed kunt toepassen in de praktijk. Uiteraard begon de training stipt op tijd en was deze ook keurig op tijd afgelopen. Ik kan de workshop van harte aanbevelen.
Het was leuk en leerzaam. Mooie training waar je direct mee aan de gang kunt. Je moet het wel zelf (gaan) doen.
Ik vond het een zeer leerzame cursus waar je echt veel aan hebt. Duidelijke informatie, voldoende tijd voor vragen stellen en punctueel.
Een leerzame training met veel bruikbare tips van een enthousiaste trainer. Ga het morgen meteen toepassen en ga er dan vanuit dat het meer rust en structuur brengt!
Ik had de hele dag mijn aandacht erbij dit is te wijden aan de trainer. Wat een leerzame en leuke dag. Dankjewel
Het was een leuke dag waarbij ik inzicht heb gekregen hoe ik dingen beter kan plannen met veel praktische tips die ik direct kan toepassen.

