Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De trainer had een vlot verhaal en wist met leuke voorbeelden de aandacht te trekken. Heb een aantal praktische handvatten direct kunnen toepassen.
Na mij te hebben ingeschreven deed ik de test of ik al goed kon plannen e.d. hier scoorde ik erg hoog. gedurende de cursusdag ben ik verrast met leuke tips.
Het was een leuke dag waarbij ik inzicht heb gekregen hoe ik dingen beter kan plannen met veel praktische tips die ik direct kan toepassen.
Erg leerzame dag gehad, met veel bruikbare tips! Spontane docent die zijn lesstof op een humoristische manier kon overbrengen.
Mijn ervaring is dat deze training écht wat toevoegt. Ik heb divers trainingen in time management gehad door de jaren heen maar die waren niet zo concreet als deze training. Daan is een leuke trainer en die houdt je geboeid door de dag heen.
De training was helder en insightful. Door de afwisseling van theorie met kleine tests, opdrachten en ook het meekijken naar een takenmanager voelde het geheel aan als een zeer interactieve en leuke training.
Degene die de training gaf, had ook zeer veel aandacht voor de specifieke vragen welke de cursisten hadden en wist deze ook te linken aan de onderdelen van de cursus. Heel leuk.
Met een bevlogen en enthousiaste cursusleider heb ik een leuke en leerzame cursusbijeenkomst gehad.
Naast de (onbekende) planmogelijkheden van Outlook waren ook het creëeren van een ZERO Inbox en het slim E-Mailen handige tips die ik (hopenlijk afdelingsbreed) ga introduceren.
Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.
Tijdens de presentatie werden meerdere functies binnen outlook alsook een hoop tips & tricks gebruikt over hoe jezelf mentaal sterk te houden en je optimaal te kunnen focussen.
Heel erg fijne training door Belinda.
Ik heb hiervoor een andere tijdsmanagement training gevolgd. Deze heeft wat verbetering gebracht maar ik merkte dat er echt nog veel tijd te winnen was. Deze training van Belinda heeft echt een groot verschil gemaakt. Het is een simpel systeem wat ook het in gebruik nemen echt makkelijk maakt. Het grootste verschil zit hem wel in de uitleg over de tools binnen (in mijn geval) Outlook.
Tools zoals tasks en instellingen voor weergave zijn erg nuttig na de uitleg. Hiervoor gebruikte ik ze helemaal niet maar na deze uitleg wel. Ik merk direct dat ik met minder afleiding kan werken. Ook de indeling van mijn tijd is beter. Ik hou zelfs tijd over nu!
In de training wordt zowel theorie als praktijk gebruikt. De verhouding is echt goed hierin. Sommige trainingen zijn alleen theorie of alleen praktijk. Hier is dit niet het geval. Heel opvallend zijn de praktijk oefeningen. Er worden oefeningen gemaakt die echt heel duidelijk laten zien wat je wel of niet moet doen om sneller en gemakkelijker te werken.
Hartelijk dank en echt een hele grote aanrader.

