Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Na de training ben je in staat om efficiënter om te gaan met je tijd, maak je beter gebruik van de mogelijkheden van Outlook, waardoor je meer overzicht houdt! Absoluut een aanrader!
Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.
Een prettige docent die op een leuke en enthousiaste manier verteld over tijdwinst. Tevens handige tips die je helpen in je dagelijkse werk

