Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De training was bijzonder boeiend en wist mijn aandacht van begin tot eind vast te houden. De trainer bracht de stof op een enthousiaste en inspirerende manier over, waardoor leren niet alleen effectief, maar ook erg prettig was.
Wat deze training extra waardevol maakte, was de goede interactie. Er was volop ruimte voor vragen en discussie, waardoor de sessie dynamisch en leerzaam bleef. Daarnaast was duidelijk te merken dat de trainer over zeer veel kennis beschikt en deze op een toegankelijke en begrijpelijke manier wist over te brengen.
Kortom, een training die niet alleen informatief, maar ook motiverend en interactief was. Zeker een aanrader!
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Op 5-9-2024 heb ik de cursus time management gevolgd gegeven door Daan. Ik heb diverse methodes aangereikt gekregen om me te helpen in het werk. Daarnaast probeert Daan ook mee te denken vanuit je functie om het nog concreter te vertalen naar je eigen werk.
Hele leuke dag gehad en veel goede tips gekregen om efficiënter mijn tijd te verdelen en te plannen.
Er zat een goede afwisseling in de training. De voorbereiding vooraf hielp mij ook om al de stap te maken naar de cursus.
Warme ontvangst waar iedereen op zijn gemak gestelt is. Volle aandacht van begin tot het eind.
De cursusdag is letterlijk omgevlogen en heeft gezorgd voor een aantal mooie herkenningsmomenten en ook een aantal nieuwe inzichten in reeds gebruikte tooling zoals Outlook.
Trainer Daan wist met zijn enthousiaste manier van presenteren en zijn interactie met de groep de onderwerpen naar een voor eenieder herkenbare dagelijkse situatie te vertalen.
Jon legde op een leuke en praktische manier uit hoe je je tijd beter kan managen. Veel informatie en praktische tips. Enige punt van feedback: het optimaliseren van je inbox/mail was volledig gericht op Outlook. Dit maakt het lastiger om dit direct praktisch toe te passen voor Gmail.
Tijdens een training van één dag met hands-on oefeningen kreeg ik niet alleen een stukje bewustwording van waaraan ik (controle over) tijd verlies, maar ook tips voor een optimalere gebruikmaking van bijv. Outlook. Daarmee kan ik een realistischer dagplanning maken, en acties die voor mij uit mailverkeer voortvloeien, veel overzichtelijker opslaan en plannen. Dat overzicht geeft rust!

