Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Leuke training met veel herkenningspunten met adviezen om zaken anders/beter op te pakken.
Tijdens een training van één dag met hands-on oefeningen kreeg ik niet alleen een stukje bewustwording van waaraan ik (controle over) tijd verlies, maar ook tips voor een optimalere gebruikmaking van bijv. Outlook. Daarmee kan ik een realistischer dagplanning maken, en acties die voor mij uit mailverkeer voortvloeien, veel overzichtelijker opslaan en plannen. Dat overzicht geeft rust!
Erg blij met de training timemanagement! Sowieso zat de training bomvol goede tips, maar wat de training voor mij heel sterk maakte, is dat die tips wel allemaal landen in een overkoepelend kader. Een werkwijze waarmee ik veel beter grip krijg op mijn werkzaamheden
De trainer wist tot op het einde van de dag mijn aandacht er bij te houden. Er was veel interactie met het publiek, korte en bondige demo’s. Veel uitleg was concreet en to the point! Een aanrader.
Je kent het wel, die trainingen waarvan je achteraf denkt: “Heb ik hier iets aan gehad?” Dat geldt absoluut niet voor deze training. Zelfs als je al bekend bent met Time-management, zitten er zeker waardevolle tips tussen. Bovendien merk je direct de meerwaarde bij het toepassen ervan. Je bespaart meteen tijd. De trainer nam zelfs de tijd om de praktijk verder uit te leggen, wat echt bewonderenswaardig is. Kortom, mijn complimenten en aanbevelingen!
Ik heb deze training echt als waardevol ervaren voor mijn werkzaamheden. Een aantal praktische tips hebben er nu al voor gezorgd dat ik veel meer rust in mijn werkzaamheden heb, beter inzichtelijk heb waar ik mee bezig ben en wat ik afgerond heb. Ook voor een stukje communicatie enorm waardevol geweest, waarbij het leren kijken vanuit het hoofd van een ander mij inspireerde.
Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.
Ik zocht naar de ontbrekende schakels in mijn tijdsmanagment en die heb ik gevonden. Er gingen al heel veel dingen goed, maar de puntjes op de i zijn zeker gezet gisteren.
Was een zeer nuttige en gezellige dag
Was een leuke dag, met goede variatie tussen flip-over, presentatie, Daan aan het woord en interactie. Knap om iedereen met verschillende functie op hetzelfde level te krijgen, dat is zeker gelukt. En veel praktische tips waar direct mee aan de slag gegaan kon worden.
Het maakt duidelijk dat de manier waarop je werkt inefficiënt is en je dit op een duidelijk uitgelegde manier kunt veranderen. Goede tips waar je direct mee aan de slag kunt.

