Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Zeer fijne timemanagement training die zeer goed inzichten geeft hoe je beter je tijd kunt indelen. Zeer goede voorbeelden en fijne trainer.
Heb de training met een zeer goed gevoel afgerond.
Een goed lesprogramma, gevarieerd en afwisselend maar ook niet te vol. Er waren voor alle cursisten met allerlei soorten banen en werkzaamheden meerdere bruikbare tips uit te halen. En ook fijn dat het direct praktisch toepasbaar wordt gemaakt op de software waar je mee werkt (agenda, mail, to do) en hoe deze zaken in te richten. Aanrader!
Een dag vol super-handige tips! Veel te veel om allemaal toe te passen, maar eerder een buffet aan mogelijkheden waar je als trainee de keuze kan maken voor die dingen die het beste bij je passen! Héérlijk!
De tips waren begrijpbaar, bruikbaar! En ons bedrijf werkt met Outlook en daar werd op gefocussed waardoor het niet enkel leuke theorie was, maar ook nog eens heel toepasbaar werd. Handig!
Neem dan nog een (en ik heb er al veel versleten!) héle goed trainer, die scherp, vlot, grappig, ad rem was, zijn materie erg goed beheerste en vooral ook verstaanbaar maakte voor ons, … en je weet dat dit een toptraining was. Leuke anekdotes, mooie voorbeelden van toepassingen. En een hele down-to-earth mentaliteit want niet alles is waar of werkt exact … aanrader. Plannen kon ik al. Time-managen ook, maar ik zit nu op 2.0 en daar ben ik superblij mee!
De cursus werd lekker vlot gegeven. Er wordt veel stof behandeld in 1 dag. Goede balans van theorie en opdrachten. Concreet en goed toe te passen in je eigen werkzaamheden.
In-house dag voor ons team van 12 personen georganiseerd. Heldere meteen toepasbare informatie. Training zit goed in elkaar en trainers zijn professioneel en weten het zeer goed over te brengen.
Ik heb niet eerder een trainingsdag meegemaakt waar de praktische-tips-dichtheid zo hoog lag als bij deze training Timemanagement. Er werd ontzettend veel behandeld, zonder dat er haast achter zat. Zelfs als ik maar een kwart van alle adviezen daadwerkelijk succesvol kan toepassen in mijn werk, is dat al grote winst. Heel blij dat ik deze training gevolgd heb.
Praktische handvatten waar ik al een geruime tijd tegen aan loop. Weet dat het anders moet, maar niet hoe. Dit was de eerst stap van mijn werk/denk wijzen te veranderen naar een opgeruimd hoofd/ agenda/ mailbox!
Enthousiaste trainer die het dichtbij de werkelijkheid houdt. Boeiende les met kleine denkactiviteiten tussendoor die je bij de les houden. Hele handige en toepasbare tips gekregen die ik tijdens het werk kan inzetten maar ook in mijn privé leven. Ik raad het zeker aan!
Trainer Jon kwam bij ons en heeft vandaag een training Time Management gegeven. Ik heb veel tips & tricks geleerd, zoveel om beter mijn tijd in te delen voor het werk, maar zeker ook privé. Jon heeft een aangename stem, luistert goed, kijkt mensen goed aan en noemt ze bij naam. Dat is een zeer prettige manier waardoor je je prima kunt openstellen voor de informatie en waarbij je zelf ook iets ‘durft’ te zeggen omdat je je snel op je gemak voelt.

