Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik heb niet eerder een trainingsdag meegemaakt waar de praktische-tips-dichtheid zo hoog lag als bij deze training Timemanagement. Er werd ontzettend veel behandeld, zonder dat er haast achter zat. Zelfs als ik maar een kwart van alle adviezen daadwerkelijk succesvol kan toepassen in mijn werk, is dat al grote winst. Heel blij dat ik deze training gevolgd heb.
“Duidelijke en ervaren trainer. Uitleg -> oefening met collega, kort filmpje en bespreken is de training niet te eentonig en houd je je aandacht erbij. Veel nuttige tips gekregen die ook direct toepasbaar zijn.
De eendaagse cursus met een kleine groep collega gaf mij een goed volledige overzicht van de aandachtspunten. Omdat er genoeg ruimte is voor reflectie, eigen input and praktische tips, blijft het niet enkel bij een theoretisch verhaal maar is overgaan tot directe actie meteen erna mogelijk.
Was er niet zo zeker van dat het me wat zou opleveren, maar dit gevoel ging al snel over in; bewustwording van dingen die anders kunnen, beter zouden kunnen gaan lopen door een andere manier van tijd indelen.
Prima cursus. Duidelijke uitleg in woord en op beeld. Goede tijdbesparende tips en persoonlijke aandacht. Je wordt zelfs na de cursus geholpen om je Outlook goed in te delen.
Training Time-management gevolgd, nadat ik ook Snellezen heb gevolgd. En ook deze training was gewoon TOP. Super praktisch, iedereen zou dit voor zichzelf moeten doen is mijn advies, je hebt er altijd wel iets aan.
Als iemand die al heel gestructureerd en planmatig te werk gaat, had ik niet verwacht veel extra nuttige tips en info te krijgen. Ik zat helemaal fout, want wat was het interessant! We kregen zoveel tips, die we meteen ook al konden toepassen. De trainer was steeds heel enthousiast en bereid onze vragen te beantwoorden. Er was ook een mooie afwisseling tussen theorie en praktijk. Super, zeker een aanrader!

