
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Een goed lesprogramma, gevarieerd en afwisselend maar ook niet te vol. Er waren voor alle cursisten met allerlei soorten banen en werkzaamheden meerdere bruikbare tips uit te halen. En ook fijn dat het direct praktisch toepasbaar wordt gemaakt op de software waar je mee werkt (agenda, mail, to do) en hoe deze zaken in te richten. Aanrader!
Ik vond het een prettige training, ik doe al een hoop dingen goed, maar ook nog wat tip en tools erbij gekregen
Ik heb een goede ervaring gehad. De cursus was goed georganiseerd en fijn om te volgen. Tijdens de cursus heb ik veel nuttige tips en gereedschappen ontvangen om zo efficiënter te kunnen werken.
De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.
Warme ontvangst waar iedereen op zijn gemak gestelt is. Volle aandacht van begin tot het eind.
Het ontvangst en de verzorging rondom de cursus was erg goed verzorgd. Vanaf het begin is duidelijk wat de planning is en wat er wordt behandeld. Esther gaat er vlot doorheen en houdt de aandacht goed vast. Er is ruimte voor vragen en voorbeelden uit de praktijk. Het leuke is ook om met de andere cursisten ervaringen te delen en tips en tricks uit te wisselen. Eigenlijk zou iedereen dit moeten volgen. 🙂
Ik dacht dat ik al best gestructureerd werkte maar blijkt…er zijn toch echt nog wel wat veranderingen mogelijk. Concrete tips gekregen waarmee ik direct aan de slag ga!
Tijdwinst is echt een training waar je iets aan hebt.
Zeer leerzaam en er was altijd feedback aanwezen.
Dus ik zeg doen… deze training tijdwinst
Door de tips van Jon, heb ik geleerd anders te werken. Eerst liet ik mij leiden door mijn mail, en had weinig overzicht. Nu werk ik vanuit mijn taken die ik in mijn agenda plan. Scheelt tijd en is overzichtelijker. Super fijn! Leuke en leerzame training, door een enthousiaste trainer die een afwisselende dag aanbied.
