Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Chaos in mijn verwerking van mails en agenda kan door een paar handige tips opgelost worden. Plannen en een correcte tijdsinschatting is een belangrijk gegeven hierin.
Daar valt nog veel winst te halen.
De cursus Time Management die ik recent heb gevolgd, heeft een enorme impact gehad op mijn productiviteit en algehele werkbalans. Vooraf worstelde ik vaak met het stellen van prioriteiten en voelde ik me constant overweldigd door mijn takenlijst. Dankzij deze cursus heb ik niet alleen inzicht gekregen in effectieve technieken, maar ook praktische tools die ik dagelijks toepas.
Trainer Patrick zorgde ervoor dat we de hele dag geïnteresseerd en nadenkend waren en op een soepele manier samenwerkten. Hij voegde op de juiste momenten humor toe en de interactie met de groep verliep heel soepel. Omdat Nederlands niet mijn moedertaal is, vond ik het tempo en de duidelijkheid perfect te volgen.
Tijdwinst.com biedt nuttige, praktische én toegankelijke een-dags cursussen. De trainingen zijn erg geschikt voor kantoor medewerkers en mensen met een communicatie-gerelateerde functie. Ik kan de trainingen daarom zeker aanbevelen.
Het maakt duidelijk dat de manier waarop je werkt inefficiënt is en je dit op een duidelijk uitgelegde manier kunt veranderen. Goede tips waar je direct mee aan de slag kunt.
Ik heb incompany de Timemanagement cursus gevolgd van Tijdwinst.com. Hoewel ik vooraf best wel sceptisch was, vond ik het een goede cursus met eerst een klein stukje theorie en daarna veel praktische handvatten om tijd efficiënter in te delen (nu nog gaan doen 🙂 )
Tijdens een training van één dag met hands-on oefeningen kreeg ik niet alleen een stukje bewustwording van waaraan ik (controle over) tijd verlies, maar ook tips voor een optimalere gebruikmaking van bijv. Outlook. Daarmee kan ik een realistischer dagplanning maken, en acties die voor mij uit mailverkeer voortvloeien, veel overzichtelijker opslaan en plannen. Dat overzicht geeft rust!
De training is door mij positief ontvangen. De oefeningen waren naar aanleiding van voorbeelden uit de praktijk. Lekker praktisch.
Veel dingen wist ik al wel maar het was goed om hier nogmaals bewust mee bezig te zijn. Je staat er versteld van hoeveel is gebaseerd op aannames over en weer!
Account manager
