[Laatste update 9 maart 2022]
Graag beantwoorden we op deze pagina al je vragen over onze trainingen ten tijden van de uitbraak van het Corona virus.
Zit het antwoord op je vraag er niet tussen? Mail ons gerust.
-
Gaan de open trainingen door?
Ja, onze trainingslocaties zijn open. -
Wat als de maatregelen in de toekomst weer aangescherpt worden?
Als dat het geval is en er kunnen geen fysieke trainingen plaatsvinden dan zullen we de training die dag digitaal laten doorgaan.
Ook kan het zijn dat er in de toekomst weer eisen gesteld worden aan toegang tot horeca locaties. We zijn verplicht om deze regels te volgen.
-
Hoe staat het met de veiligheid op jullie trainingslocaties?
Al onze open trainingen worden verzorgd op Horeca locaties en daar worden de maatregelen gevolgd die op dat moment gelden. Hier wordt door zowel de medewerkers van de locaties als door onze eigen trainers op toegezien.
-
Wat als ik ziek ben of klachten heb?
Wanneer je ziek bent, of klachten hebt, dan ben je gehouden aan de richtlijnen die daarvoor gelden. Mocht je hierdoor de training missen gaan we daarmee om als elke reguliere verhindering: je kunt de training dan later inhalen tegen opfrisdeelname. -
Ik wil liever niet naar de open training komen. Wat kan ik doen?
Je inschrijving geldt voor een specifieke datum. Wil (of kan) je niet deelnemen om wat voor reden dan ook. Geen enkel probleem: je betaalt gewoon en mag hem later inhalen tegen opfrisdeelname.
-
Kan ik van een digitale training dezelfde kwaliteit verwachten dan een fysieke training?
Ja. We hadden sowieso al veel ervaring met het geven van digitale trainingen maar in het afgelopen jaar vond een groot deel van onze trainingen online plaats. Onze trainers zijn zeer bedreven in het geven van online trainingen.
Ook kiezen we er heel bewust voor om de groepen bij een online training kleiner te maken. Zo kunnen we voldoende persoonlijke interactie garanderen met de trainer.
-
Kan ik de training later inhalen wanneer ik Covid heb?
Als je verhinderd bent door ziekte dan kun je de training later inhalen door middel van een opfrisdeelname. Dit betekent dat we alleen de kosten in rekening brengen die we zelf extra maken wanneer je de training later komt inhalen. Denk hierbij o.a. aan de arrangementskosten.
Account manager
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Vanaf het eerste moment voelde ik al dat het een vruchtbare dag zou worden. Zoals Patrick iedereen bij de naam verwelkomde gaf al meteen heel veel vertrouwen. Ik was erg onder de indruk van zijn kennis en kunde. Ik heb veel geleerd en ik kon het gelijk in de praktijk brengen. Ik ben er ook meteen mee aan de slag gegaan. Zeer nuttige training en zou het ook iedereen aanraden.
Alles was goed georganiseerd voor de training, locatie, de kleine groep deelnemers wat fijn is voor interactie en oefenen met elkaar. De trainster had een fijne afwisseling in de dag met uitleg, oefenen prettig en goed te volgen, ze gaf ruimte voor vragen. Ook de locatie had alles goed geregeld met de lunch etc. De uitleg, tips en eye openers vond ik waardevol en zijn ook direct inzetbaar in mijn werk of privéleven.
Leuke Timemanagement training gehad van Daan. Enthousiaste trainer die je doet inzien dat het allemaal fijner en makkelijker kan. Niet alles werkt voor mijzelf, maar ik ga hier zeker mee aan de slag, want ook ik werk liever efficiënt en effectief!
Timemanagement was een trainingsdag vol met praktische tips waardoor ik gelijk zin heb om deze tips en tools in te zetten. Geen moment een inkak moment gehad, wat mij normaal regelmatig overkomt tijdens trainingen. De enthousiaste trainer David bracht het zo leuk en in begrijpbare taal waardoor de volle focus erbij bleef. Nu alles nog in de praktijk inzetten!
