Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Mijn ervaring is dat deze training écht wat toevoegt. Ik heb divers trainingen in time management gehad door de jaren heen maar die waren niet zo concreet als deze training. Daan is een leuke trainer en die houdt je geboeid door de dag heen.
In één dag heel veel handvaten aangereikt gekregen om mijn tijd efficiënter te gebruiken. Ik bleef aantekeningen maken van alle handige tips en tools die ik zeker gedoseerd ga invoeren in mijn werkwijze. Gelukkig kregen we ook nog een handig werkboekje én de handouts. Kortom: Ik ben heel blij dat ik deze training gevolgd heb!
Een fijne training op een enthousiaste manier gegeven door Daan die
iedereen de ruimte geeft om invulling te geven aan de opdrachten en om vragen te stellen. Leuke interactie, herkenbare situaties, nieuwe inzichten en fijne concrete toepassingen. Een leuke en leerzame dag, waarbij Daan je stimuleert om ook echt direct aan de slag te gaan.
De training Timemanagement van Tijdwinst is een fijne training boordevol praktische tips en tricks en ondersteunende theorie. Er is ruimte voor eigen inbreng, humor èn direct aan de slag gaan/oefenen met jouw eigen uitdagingen.
Warme ontvangst waar iedereen op zijn gemak gestelt is. Volle aandacht van begin tot het eind.
Een zeer zinvolle en waardevolle dag waarin de theorie heel duidelijk besproken werd en gelinkt werd met de praktijk. Praktische tips en voorbeelden. Een zeer fijne trainster die goed aanvoelde waar het om draaide in de praktijk bij de cursisten en hier goed op in kon spelen!
Nu twee cursussen van Tijdwinst.com gevolgd; Time-management en gesprekstechnieken. Zeer ervaren/betrokken instructeurs welke de stof beheersen en deze goed weten over te brengen en een interactief en leerzaam programma neerzetten!
David gaf een zeer leuke training. Je ziet dat hij zelf ook erg enthousiast is over wat hij verteld. Daardoor krijg je energie om er zelf ook mee aan de gang te gaan. Vooral de simpelheid van zijn tips helpen goed. Iets nieuws aanleren kost 30 dagen, maar door je te richten op de tools die je al hebt (Outlook) kun je snel een goed werkende workflow opzetten.
De tips die je bij deze cursus krijgt kun je direct in de praktijk gebruiken. Veel tips ook over het beter en sneller gebruiken van email programma’s. Zeker een aanrader.
Ik heb de training Time management gevolgd die werd gegeven door Jon. Een hele fijne trainer die heel interactief de training verzorgd. Tijdens de training worden er praktische tips gegeven en gedemonstreerd. Het zijn tips die je daadwerkelijk in je dagelijks werk kunt gebruiken.
ontzettend veel handige tip, fijne lesstof en veel opdrachten worden visueel gemaakt.
Alles was goed georganiseerd voor de training, locatie, de kleine groep deelnemers wat fijn is voor interactie en oefenen met elkaar. De trainster had een fijne afwisseling in de dag met uitleg, oefenen prettig en goed te volgen, ze gaf ruimte voor vragen. Ook de locatie had alles goed geregeld met de lunch etc. De uitleg, tips en eye openers vond ik waardevol en zijn ook direct inzetbaar in mijn werk of privéleven.

