
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Overzichtelijk maken van waar je nu uiteindelijk de hele dag mee bezig bent op je werk. Waardoor je vaak tijd te kort komt en verwacht dat je in de uren die ervoor staan je werk af zou moeten krijgen. Met het inzien van wat je anders zou kunnen doen geef je denkruimte in je hele werkproces. Zeer prettig!
Prima cursus. Duidelijke uitleg in woord en op beeld. Goede tijdbesparende tips en persoonlijke aandacht. Je wordt zelfs na de cursus geholpen om je Outlook goed in te delen.
De interactieve cursus zorgde voor een fijne sfeer waarin je kon zien dat elke collega enthousiast mee bleef doen én wat zorgde voor motivatie om ook daadwerkelijk met de punten aan de slag te gaan.
Ik heb veel geleerd en ook heel veel aanvulling op wat ik al deed. Los daarvan was de training ook erg leuk om te volgen.
Warme ontvangst waar iedereen op zijn gemak gestelt is. Volle aandacht van begin tot het eind.
Goede praktische tips waarmee je direct aan de slag kan in je dagelijkse werkzaamheden.
Ik had na jaren weer een training van jullie en heb weer nieuwe dingen geleerd. Heel veel van de 1e training gebruik ik nog steeds en ga daar mijn stapje plannen upgraden naar het nu. Met de nieuwe inzichten om meer rust te creeeren in een hectische e-mail en vergaderomgeving ga ik aan de slag. Heel erg bedankt voor de inspirerende training.
Door verschillende tips die je aangereikt krijgt is het mogelijk meer rust en overzicht te krijgen in je werk. Vooral de werkzaamheden die voort komen uit je mail welke je moet inpassen in je dagelijkse flow veroorzaakt soms best wel onrust. De tips die ik heb meegenomen uit deze cursus gaat voor overzicht zorgen en daarmee minder stress.
De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.
De docent wist de aandacht er goed bij te houden, door ook interactief met de groep bezig te zijn. Het was een leuke groep.
De lunch was echt heel goed verzorgd, goeie locatie.
Heb al eerder een timemanagement cursus gehad en dit tijdens mijn opleiding gehad, maar ik leerde er toch weer handige dingen bij.
Doordat we een groep van 16 hadden, moesten we soms snel en kort onze antwoorden geven, waar men soms toch wat meer wilde vertellen. Geen idee of er ruimte is om hier toch wat meer tijd voor in te zetten.
