Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Trainer Jon kwam bij ons en heeft vandaag een training Time Management gegeven. Ik heb veel tips & tricks geleerd, zoveel om beter mijn tijd in te delen voor het werk, maar zeker ook privé. Jon heeft een aangename stem, luistert goed, kijkt mensen goed aan en noemt ze bij naam. Dat is een zeer prettige manier waardoor je je prima kunt openstellen voor de informatie en waarbij je zelf ook iets ‘durft’ te zeggen omdat je je snel op je gemak voelt.
Veel praktische en theoretische kennis gekregen, leuke kleine groep, veel mogelijkheden om te oefenen, vragen stellen
Ik ben super tevreden mee!!!
De training was helder en insightful. Door de afwisseling van theorie met kleine tests, opdrachten en ook het meekijken naar een takenmanager voelde het geheel aan als een zeer interactieve en leuke training.
Degene die de training gaf, had ook zeer veel aandacht voor de specifieke vragen welke de cursisten hadden en wist deze ook te linken aan de onderdelen van de cursus. Heel leuk.
Tijdwinst is echt een training waar je iets aan hebt.
Zeer leerzaam en er was altijd feedback aanwezen.
Dus ik zeg doen… deze training tijdwinst
Zeer interessante dag gehad en niet zomaar even een cursusje tussendoor. De trainer is zeer ervaren en heeft ons van begin tot het eind geïntrigeerd. Nu toepassen maar we hebben een Life-time support heb ik begrepen 😉
Zeer uitgebreide training met praktijkvoorbeelden die toepasbaar zijn in de organisatie.
Cursus time-management van Jon Rijlaarsdam. Het was online en ik was bij aanvang even bang dat het een hele lange dag zou worden. Maar het is voorbij gevlogen. Jon geeft op een levendige manier les en alles was erg interessant en leerzaam. Ik ga nu onderzoeken of hij in-house een training voor de rest van mijn collega’s kan gaan geven.
Ik ben verbaasd over de resultaten die behaald kunnen worden door heel simpele technieken. Training was logisch opgebouwd, de kennis werd heel goed overgebracht door de trainer.
Duidelijk verhaal binnen 1 dag tijd verteld, gaat me wellicht 1 dag per maand aan tijd schelen

