Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Zeer fijne timemanagement training die zeer goed inzichten geeft hoe je beter je tijd kunt indelen. Zeer goede voorbeelden en fijne trainer.
Heb de training met een zeer goed gevoel afgerond.
De training was goed voorbereid, persoonlijk, afwisselend, gaf veel inzicht en bijpassende tools.
Janine had goed het tempo er in, maar ging ook in op wat er werd gezegd. Sterk punt van Janine: ze kende alle cursistnamen uit haar hoofd!
De cursus Timemanagement van Tijdwinst was een geweldige kans om beter te leren plannen en organiseren. Tijdens de cursus worden een hoop praktische tips besproken die je meteen kunt toepassen. Met goed lesmateriaal, een deskundige trainer en een fijne sfeer biedt deze cursus praktische toepassingen om nog beter met je tijd om te gaan. Ik raad het zeker aan aan iedereen die zijn of haar timemanagementvaardigheden wil verbeteren!
Ik had na jaren weer een training van jullie en heb weer nieuwe dingen geleerd. Heel veel van de 1e training gebruik ik nog steeds en ga daar mijn stapje plannen upgraden naar het nu. Met de nieuwe inzichten om meer rust te creeeren in een hectische e-mail en vergaderomgeving ga ik aan de slag. Heel erg bedankt voor de inspirerende training.
Afgelopen week de training Time Management gevolgd.
Ontzettend nuttige tips ontvangen waar ik zeker wat aan ga hebben.
Belangrijke theorie dat vertaald word naar waardevolle praktijk voorbeelden en use cases. Daarnaast kregen we veel handige tools aangerijkt incl. voorbeelden. Ik zal deze training zeker aan al mijn collega’s en vrienden aanrader!
De training time-management was heel goed qua inhoud en zeker ook de wijze waarop de training werd gegeven. Tot het eind van de dag boeiend.
Leerzame training met veel tips, ook technische, die je direct in de praktijk kan brengen.
De training was helder en insightful. Door de afwisseling van theorie met kleine tests, opdrachten en ook het meekijken naar een takenmanager voelde het geheel aan als een zeer interactieve en leuke training.
Degene die de training gaf, had ook zeer veel aandacht voor de specifieke vragen welke de cursisten hadden en wist deze ook te linken aan de onderdelen van de cursus. Heel leuk.

