Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!
Je kent het wel, die trainingen waarvan je achteraf denkt: “Heb ik hier iets aan gehad?” Dat geldt absoluut niet voor deze training. Zelfs als je al bekend bent met Time-management, zitten er zeker waardevolle tips tussen. Bovendien merk je direct de meerwaarde bij het toepassen ervan. Je bespaart meteen tijd. De trainer nam zelfs de tijd om de praktijk verder uit te leggen, wat echt bewonderenswaardig is. Kortom, mijn complimenten en aanbevelingen!
Afgelopen week de training Time Management gevolgd.
Ontzettend nuttige tips ontvangen waar ik zeker wat aan ga hebben.
Knap hoe trainer David voor zowel nieuwe collega’s als voor langerzittende collega’s de belangrijkste punten van timemanagement training weer helder neer te zetten. To the point en met heel praktische voorbeelden. Ik ben weer enthousiast en ga er weer meer actief mee aan de slag.
De trainer wist tot op het einde van de dag mijn aandacht er bij te houden. Er was veel interactie met het publiek, korte en bondige demo’s. Veel uitleg was concreet en to the point! Een aanrader.
Met een bevlogen en enthousiaste cursusleider heb ik een leuke en leerzame cursusbijeenkomst gehad.
Deze timemanagement cursus heeft een schat aan kennis geboden die ik direct in mijn dagelijkse werk kan toepassen, waardoor alles gestroomlijnder en overzichtelijker wordt. Ik ben naar huis gegaan boordevol waardevolle inzichten die echt een verschil gaan maken. Hoewel de cursus over het algemeen zeer verrijkend was, had ik persoonlijk de voorkeur gegeven aan minder pauzes. Op sommige momenten had de interactie omhoog gemogen; ik was klaar om meteen met de nieuwe technieken aan de slag te gaan. Het direct toepassen had mij geholpen de informatie beter vast te houden en uitstelgedrag na de cursus te voorkomen.
Met een gezonde tegenzin begonnen aan deze training. Ik was bang dat mijn bijzonder werkomstandigheden niet zouden passen in een dergelijke training. Maar het tegendeel bleek waar. Er waren meer dan voldoende tips en handvatten om waardevol te zijn.
Al met al een uitstekende training en zeker geen verloren dag.
Training goed, trainer goed, locatie goed. Dus een welverdiende 8.
Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.
De docent (Jon) hield mooi de vaart erin en wisselde de theorie mooi af met voorbeelden uit de praktijk en anekdotes. Soms een feest van herkenning. Je krijgt praktische tips die je meteen toe kunt passen. Het zal een kwestie van tijd zijn om te zien of en wat het oplevert maar ik ben in ieder geval enthousiast begonnen met de tips toe te passen.

