
Dankjewel voor je aanvraag!
We gaan je aanvraag in behandeling nemen. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Zeer fijne timemanagement training die zeer goed inzichten geeft hoe je beter je tijd kunt indelen. Zeer goede voorbeelden en fijne trainer.
Heb de training met een zeer goed gevoel afgerond.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Leuke training met veel herkenningspunten met adviezen om zaken anders/beter op te pakken.
Erg leerzame dag gehad, met veel bruikbare tips! Spontane docent die zijn lesstof op een humoristische manier kon overbrengen.
Goed voorbereide training, met een ervaren trainer Job. Goede tips en tools gekregen om nog beter in regie te komen.
Afgelopen week de training Time Management gevolgd.
Ontzettend nuttige tips ontvangen waar ik zeker wat aan ga hebben.
Door tips te krijgen en anders te kijken naar je tijdsindeling en werkwijze ontstaan er verrassende inzichten
De docent wist de aandacht er goed bij te houden, door ook interactief met de groep bezig te zijn. Het was een leuke groep.
De lunch was echt heel goed verzorgd, goeie locatie.
Heb al eerder een timemanagement cursus gehad en dit tijdens mijn opleiding gehad, maar ik leerde er toch weer handige dingen bij.
Doordat we een groep van 16 hadden, moesten we soms snel en kort onze antwoorden geven, waar men soms toch wat meer wilde vertellen. Geen idee of er ruimte is om hier toch wat meer tijd voor in te zetten.
Overzichtelijk maken van waar je nu uiteindelijk de hele dag mee bezig bent op je werk. Waardoor je vaak tijd te kort komt en verwacht dat je in de uren die ervoor staan je werk af zou moeten krijgen. Met het inzien van wat je anders zou kunnen doen geef je denkruimte in je hele werkproces. Zeer prettig!
Deze training was van start tot eind boeiend en vooral ook zeer leerzaam. De tijd vloog voorbij en het enthousiasme van mijzelf, de groep en natuurlijk ook de trainer bleef tot het einde van de dag onverminderd. De trainer deed het geweldig door iedereen op zijn gemak te stellen, ieders naam al heel vlot te kennen en ook iedereen te blijven betrekken. Uitwijdende discussies binnen de groep wist hij ook weer op een positieve manier kort reflecterend te eindigen om weer door te kunnen met het programma. Er was door zijn goede people skills een heel prettige sfeer.
Nu twee cursussen van Tijdwinst.com gevolgd; Time-management en gesprekstechnieken. Zeer ervaren/betrokken instructeurs welke de stof beheersen en deze goed weten over te brengen en een interactief en leerzaam programma neerzetten!
Een training timemanagement die een hele dag duurt, klonk naarmate de dag naderde steeds meer als iets waar ik me beter niet voor had kunnen opgeven. Terugkijkend ná de dag ben ik heel blij dat ik er wél aan heb deelgenomen!
De training was een heerlijke combinatie van achtergrondkennis en praktische tips. Aan alleen achtergrondkennis – hoe werkt je brein, waarom zijn we verslaafd aan afleiding – heb je in de praktijk weinig, maar aan alleen praktische tips zonder te weten waar ze op gebaseerd zijn ook niet. De combinatie van de twee maakte dat ik richting het einde van de trainingsdag gewoon zin had om met mijn mailbox, takenmanager, agenda en pomodoro’s aan de gang te gaan.
Kortom, hele fijne training waar ik meteen iets aan heb en vooral waar ik meteen door in actie kwam!
