Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.In één dag heel veel handvaten aangereikt gekregen om mijn tijd efficiënter te gebruiken. Ik bleef aantekeningen maken van alle handige tips en tools die ik zeker gedoseerd ga invoeren in mijn werkwijze. Gelukkig kregen we ook nog een handig werkboekje én de handouts. Kortom: Ik ben heel blij dat ik deze training gevolgd heb!
Het programma werd goed begeleid met genoeg pauzes. De tutor maakte persoonlijk contact met elke deelnemer, maakte tussentijds mooi samenvattingen van de stof en gaf enorm veel praktische tips (met een goede uitleg om het ook daadwerkelijk te implementeren)
Training Time-management gevolgd, nadat ik ook Snellezen heb gevolgd. En ook deze training was gewoon TOP. Super praktisch, iedereen zou dit voor zichzelf moeten doen is mijn advies, je hebt er altijd wel iets aan.
Afgelopen vrijdag de cursus Timemanagement gevolgd bij Daan. Het was een afwisselende dag met heel veel tips die ik gelijk in de praktijk kan gaan brengen. En vanaf nu dus elke dag om 15.00 uur naar huis. Echt een aanrader!
Vandaag de training Time Management gevolgd. Top training. Spiegelen van gedrag en vervolgens met tips, tricks en inzichten een helder oplossing biedend. Veel aan gehad en nu gelijk in de praktijk brengen.
Het was een leerzame training met naast wat noodzakelijke theorie vooral veel tijd voor tips&trics, toegespitst op wat wij nodig hadden. Ik heb er veel energie door gekregen om mijn werkdruk beter op orde te krijgen!
Je krijgt een simpel systeem aangereikt om je werk mee te organiseren zodat je goed overzicht behoudt wat je wanneer moet doen. Dit geeft veel rust. De uitleg was helder en praktisch en ook biedt Tijdswinst nog veel naslagwerk op de website en op You Tube waardoor je het thuis nog eens op je gemak kan nakijken en instellen.
Uitstelgedrag is voor mij herkenbaar. Veel werkzaamheden, weinig tijd, bepaalde klussen blijven liggen. Deze cursus heeft mij geholpen om werkzaamheden in behapbare stappen op te delen en te kijken naar de manieren van communiceren en informeren hierover.
Ik zou wel wat meer focus willen op andere softwareprogramma’s dan Outlook. Ik gebruik Microsoft Teams naast Outlook wat de uitdaging behoorlijk anders maakt.
Ik had na jaren weer een training van jullie en heb weer nieuwe dingen geleerd. Heel veel van de 1e training gebruik ik nog steeds en ga daar mijn stapje plannen upgraden naar het nu. Met de nieuwe inzichten om meer rust te creeeren in een hectische e-mail en vergaderomgeving ga ik aan de slag. Heel erg bedankt voor de inspirerende training.
Account manager
Aankomende cursus data
Zet nu de eerste stap voor meer rust en gelukJun
Time Management
Rotterdam
09:00 - 16:00
Startgarantie
Jun
Time Management
Zwolle
09:00 - 16:00
Startgarantie
Jul
Slimmer Werken met AI
Utrecht
09:00 - 16:00
Startgarantie
Jul
Time Management
Online
09:00 - 16:00
Startgarantie
Jul
Time Management
Utrecht
09:00 - 16:00
Startgarantie
