Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Alles was goed georganiseerd voor de training, locatie, de kleine groep deelnemers wat fijn is voor interactie en oefenen met elkaar. De trainster had een fijne afwisseling in de dag met uitleg, oefenen prettig en goed te volgen, ze gaf ruimte voor vragen. Ook de locatie had alles goed geregeld met de lunch etc. De uitleg, tips en eye openers vond ik waardevol en zijn ook direct inzetbaar in mijn werk of privéleven.
Een hele fijne training.
– helder
– duidelijk uitgelegd met doe-opdrachten, filmpjes en voorbeelden
– concreet wat je waarvoor kunt gebruiken
Ondertussen met veel plezier aan de slag gegaan om zowel time management op het werk als in de privé situatie toe te passen. Dat geeft rust en meer plezier in het werk. Ik gun iedereen deze training.
Wij hebben de training TimeManagement gedaan, waarin we in sneltreinvaart veel technieken hebben geleerd om ons leven zo goed mogelijk te plannen. Waardoor je uiteindelijk meer tijd gaat overhouden in je brein en je agenda voor leuke & creatieve zaken.
Hele fijne trainer (Job) en het materiaal sluit top aan op de praktijk.
Zeer fijne training door een enthousiaste trainer. Heel herkenbare valkuilen worden aangepakt. Handige en praktische tips ontvangen om dit makkelijk en snel aan te pakken. Waardevolle training!
Leuke training met veel herkenningspunten met adviezen om zaken anders/beter op te pakken.
Veel handige tools geleerd om dingen overzichtelijker te krijgen.
Hierdoor minder in je hoofd opslaan en meer op de pc.
Handige apps die we zelfs thuis gaan gebruiken om afspraken te bundelen
Er zat een goede afwisseling in de training. De voorbereiding vooraf hielp mij ook om al de stap te maken naar de cursus.
duidelijke en goed onderbouwde training met hands-on tips en aanmoediging tot structurele verandering
De training maakt zijn naam waar. De tools die aangereikt zijn door de trainer komen van toepassing en doordat ze zeer gebruiksvriendelijk zijn, pas ik ze al toe in mijn werk, waardoor ik tijd win! Zou eigenlijk voor iedereen verplicht moeten worden bij de “voordeur” en niet als het al bijna te laat is.
Gisteren hebben we met een groep de training tijdswinst gevolgd. Ik vond het een zeer leerzame en ook nog leuke dag.
Onze trainer Job is een enthousiaste en energieke trainer die lekker de vaart erin hield en goed begreep waar iedereen tegenaan liep.
Hij was kundig, gaf ruimte om vragen te stellen, deelde voorbeelden en gaf praktische tips.
Echt een aanrader om deze training te volgen!
Account manager
